Hung over ?

2010-06-26 @ 13:18:43

Godmorgon Alla Svenska Kanske Vakna Homosapies!

Vaknade av att mamma kom hem. Klockan var typ 10 och Tobias sov bredvid mig. Hur varmt som helst i vårt hus och mitt huvud var alldeles snurrigt av all värme när jag reste mig upp. Bläää kände jag bara när jag skulle stå ut med värmen idag! Men när jag tittade ut med suddig syn genom persienerna såg jag bara moln och knappt någon solstråle.. Besviken eller vad? Okej, jag sa nyss att jag inte ville ha värme, men ändå? Det är väl det sommaren går ut på! Att man skall dö av värme nästintill och bara bli äcklad av alla värme. Har jag fel?

Igår var jag, Linnéa och Tobias med varann :p.
En ganska uppställd ordning om hur min dag såg ut igår:

Jag åkte och handlade godis och bröd vid halv 11 och sen hem igen på en gång. Städa bort det värsta här hemma och dammade av data,tv och det flesta elektroniprylarna.
Lyssnade på musik och snurrade runt här hemma och letade efter kläder.
Linnéa kom hit vid två och vi gjorde en jordgubbstårta, dipp till chipsen, la kycklingen i marrinad, gjorde sallad och potatissallad. Kurriikurrkurr sa magen då, och mums tänkte jag bara. Innan vi stekte kycklingen vi skulle ha med oss fick vi döda äckliga slajmiga sniglar som trvides bland jordgubbarna. MMmmmmm, tappade inte alls lusten för att äta jordgubbar eller tårta nej?
Jag hoppade i duschen och Tobias kom hit vid 16 och satte sig för att se fotboll på tv, Linnéa med.
Vi åkte till Åminne efter vi packat ner hela middagen i picknickkorgen när klockan närmade sig 17. Framme i Åminne/Gothemsidan(där vi var) parkerade vi mopparna, tog vårt pick och pack och gick ner till Stranden där vi skulle äta i solskenet som var så varmt.
Under tiden där låg Tobias och sov efter maten och hade några ganska hysteriskt roliga sovställningar, jag och Linnéa spelade kort och smälte maten. Var nere vid vattenbrynet och kände på vattnet. Inte så varmt, tyvärr.
Åkte hem vid 19.50 typ och lämnade alla ganska fulla patetiska människor som man träffade på inne på campingen och åkte hem. Körde över Hörsne och kom hem innan halv 9. Satte oss vid Tv och kollade på Farsan innan, åt Tårta, Godis, chips, drack läsk och fick se Tobias roliga överdrivet roliga sovställningar igen innan Linnéa skulle hem. Alla var grymt trötta och gick och la oss tidigt, innan halv 12, som jag tycker är tidigt för att vara midsommar :p. Gamal och trött! Jobbigt att snart vara 17år. :o haha.

Det var min gårdag! Väldigt oplanerad men rätt kul :)
Linnéa, vi får prata lite mer nästa år och vara lite flera :D

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till Väskinde med mamma, wanna, Jonas, Beata och Edward. Skall väl grilla, ät gott och sova på soffan :p. Ja, så kommer nog min Lördags kväll se ut? Men men, rätt söönt det med ibland.

Hejdå! Ha en bra dag. Tar med datan till väskinde, ska försöka ladda upp bilder från igår och lägga upp några här på bloggen och några från karlsö! Will try.

HEJDÅ! HA DET JÄTTESUPPERBRA! Hoppas ni har en skön dag ni som är bakfulla. Fan va jag älskar att skratta åtr folk som är det:p Thiihiii. (taskigt, i know..)

Pusshej. Keep you updated from Vaskinde :*


Klänning från GinaTricot.com I WANT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: