Home sweetest cold uncleaned home. ME LIKE!

2010-06-16 @ 21:19:46

Hi Hello Hola Hej !

Nu är ÄNNIE back in town? Hemma igen vilket fall som helst (:p) påklädd!
Börjar bli kyligt ute men jag fortsätter att ha dörren uppe på glänt.

Senaste timmarna hos Tobias har vart kul, faktiskt.
Oavsett fast vi typ bråkar halva tiden så överglänser den fantastiska
tiden det men språng.
Vi spelade Tennis på "gatuvägen" utanför dom, letade blanketter på internet om Skatteavdrag (att jag som sommarjobba skall slippa det.. en ansökan om det..), ätit pyttipanna a´la Anna-lena, myst i sängen, kittlas lite (så felstavat?) och bara haft en trevlig stund.

Sa förut att jag skulle skynda mig hem ifrån för att ingen skulle fråga om vart jag skulle och så vidare.. men ingen är fortfarande hemma .. :( .. Nu vill jag faktiskt att dom ska ta och pallra sig hem!
Tycker inte om att sova ensam. Blää så läskigt! Lika läskigt som att stå på en rangringlande ställning med ett "Gå"räcke bara 9meter + upp i luften. Whahhuwahua. (a)

Skall snart ha kvällsfika med mig själv i mammas säng och se STAC (sex and the city). Är inne på säsong 2 nu, och jag kan inte avsluta mitt tittande när jag väl börjat. Dom är mellan 23 och 26 minuter långa varje avsnitt utan reklam.
Kvällsfikat ikväll till STAC blir två Pågen mackor med brie och salami sen en kopp te eller sodastreamat vatten, vet inte än. Men vatten som vatten, olika temperaturer bara??? ^^

Ser pappas bil svänga ner här på grusvägen in till våran uppfart så det betyder att jag inte är ensam längre till. Skönt! Tyckte inte om ensam-känslan. :/ Det är ju inte så bra det heller.

Nu ska dom se Fotbolls VM på 4an (1-0 till Uruguay än sålänge..) så då får jag springa in i sängen med datan och mysa med mitt fika! Thiihi. :}

Innan jag skall springa iväg så lägger jag upp lite gamla och hyfsat nya bilder från mobilen, ursäkta kvaliteten, 3,2mpx .. (hade inte råd med mer förr..).

Pusshej, och njut av bilderna :*


Jag och Elin , bff (förut..) Åk 9

Jag och Lovisa , Samma klass från Lekis - åk 9. :D ...

Elin och Lovisa på spanskan i 9an..
Struntade i reglerna om att inte sitta ute.

R.I.P  - Min gamla matchtröja.. Numret behåller jag, men inte tröjan:(

Mormor & Morfars Gård i Dalhem.. My other home?

En,nästan två, hundar. Bessi i centrum och Donnas rumpa.

På tal om rumpor har vi min älskades vältränade rumpa (det var den för ungefär 2 somrar sen haha :)



GODNATT! (Jobb imr..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: