HEJDEBY!

2010-06-05 @ 18:32:52

Drar straxt med bil-skjus till Hejdeby för att fira Martins student, med en lite fest såklart.
I present av typ mig och 10 till får han sponsring till en tatuering. Troligen så det räcker till lite till:p

Ja, iordning gjord är jag.

Vart i stan och egentligen inte gjort det jag skulle.
Åkte med Simon hem, som jag straxt skall åka med igen halvvägs till stan.

Maah, min tröja jag älskar gick sönder nu första gången jag använde den.
menmen... skall laga den med säkerhetsnål så länge..

Tröjan ser ni på bilderna jag straxt lägger upp..

Pusshheeejj! Skriver imr. Kommer vara i hejdeby tills midnatt. så heeeji:)

min outfit tonight!





I solens sken skall vi ha skit kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: