för jag har tagit studenten för jag har .....

2010-06-03 @ 17:49:30

Ja. Vad jag man säga?!
Det är den 3e Juni och det var studenten för alla 3or.
Sista jävla skoldagen! Fatta va skönt det måste va :oo
Längtar verkligen till 3an, att få njuta av våren och veta att nu är det slut?
FÖREVIGT!
Den "enda" jag grattade idag med presenter var Martin Bjesander. GRATTIS!!!!!!!
Han har jobb från&me måndag morgon, då skall kontrakt hos Sandå Måleri AB i stan.
Önskar deh all lycka.. Och du kommer komma långt! Congratz, ännu igen. 

Kan verkligen påstå att jag är avis på alla som tagit studenten idag och alla andra år. Längtar tills mina år är över och att man sen kan få tjäna pengar och klara sig själv! Miss Independent.

Jobbade fram tills 12(knappt) idag på P18 med Carro.. Sen skjusade hon ner mej till hamnen med andan i halsen och susade sen iväg för att parkera och hitta sin familj för att fira sin lilla syster Emelie(?) Sjöstedt.

Jag såg utsläppen nere på hamnen, grattade Martin, blev bjuden på glass vi Glassmagazinet, kämpade mej upp för alla backar i innerstan med gigantiska lökringar (:s), handlade linnen/sjal/bikini och öronhängen, åt på max, bråkade med Tobias som vanligt?, såg vagnarna dunka förbi och pratade med studenter på öster när det var tårt-dax för dom.. Sen bussen hem.! 

Sitter här i mitt hem nu och är jävligt förbannad!.
Mamma har lämnat tillbaka dom där jävla skorna hon köpt och hon skulle FÅ JÄVLA SKIT PENGAR FÖR DOM OCKSÅ(!!!!), så nu är DEN STORLEKEN SLUT! JÄÄVLA SMART DÄR... TACK SÅ JÄVLA MYCKET! och sen är den andra fan bara en jävla pain in the as just nu...............................................
GLÖM ATT JAG GER DEJ DIN JÄVLA MOBIL NU!.,

mja, nu skall jag leta efter strumpor,vattenflaska och frukt sen ta mej in emot stan IGEN. Skall ner och träna på P18 med A-laget ikväll igen. Får se hur det går idag, har inte fått i mej någon resorb så lär väll gå piss idag.
FAAAAAAN. JÄVLA SKIT DAG!
Sämsta och bästa dan i ett.

Skall göra mina saker nu sen dra, lär ju va fast bakom traktorer i stan så...? :p

Pusssshej. Skriver om kvällens pass lite senare när jag kommmit hem.

Annienyberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: