DET FUNKAR! JAAHAAAUUUUUIII

2010-06-24 @ 17:13:08


En lagom söt bild på "oss". :p

Idag har jag jobbat, ganska långtråkigt idag faktiskt. Menmen. Gratis Chocomilk :p

Hemma nu har jag laddat inför träningen jag nu skall åka till. Den kommer nog hålla till i Tofta ikväll, men samlas södervärn!¨Skall bli ganska ku. Det var ett tag sen nu, att jag var med a-laget och tränade. Kondisen kvar? No idea.:o

Klockan tickar och jag skall förbi mamms jobb först och hämta pengar! Skall handla inför imorgon. Midssommar u know. :D Skall handla godis,snacks,dricka och hyra film + potatis. Linnéa stod för att köpa maten och Tobias inget. Eller jo, han får betala rubbet! :p

Skall skriva upp vad som skall handlas, gå på toa och tömma blåsan sen ta på mig spring kläder och dra. Pusshej!

Write later :*

Kommentarer
    Postat av: Issa

    Hahahahahah, sjukt sexig tobbe!

    Postat av: ME

    Hahaha, ja! Ellerhur.. Fick tyvärr inte med dreglett.:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: