Dan före dan före doppare dan?

2010-06-23 @ 22:21:11

Imorgon är det sista jobbdan för denna vecka. Heeeeeeelt ledig på midsommar. Skönt?

Skulle ha vart ute och sprungit. Vissa saker stog inte rätt till, så det gick bara inte. Oavsett hur mycket jag än kunde och ville.

Jobbat idag och jobbade verkligen till prick 16.00, grymt stolt? Jag och Carro har alltid slutat vi halv eller kvart i... Tror faktiskt inte jag jobbat till fyra så med någon annan hittills? Eller jo en gång i fole... Men det var för att ena chefen glömde att han skulle hämta mig och Christel haha. Kul?

Min data eller blogg har typ fått en diagnos eller nått? Eller borde få!!
Går inte att lägga upp bilder eller filer. Helt stört :o Hela datan hackar sig och typ dör? :o Nästan iaf..

Har inte fått varit arg på länge så alla agritioner kom ut idag. Visste inte hur jag skulle få ur mig allt.. Så jag la mig i sängen med huvudet tryckt hårt mot kudden och gallskrek verkligen i några sekunders tid tills rösten inte pallade mer. Sen hoppade jag ut ur mitt fönster och gick in i garaget och utförde bänkpress + nått med hantlar och tynglyftnings stylen. Jobbigt och tog alla mina krafter så det som fanns kvar var tårarna. Nu när jag har fått ur dom ur systemet så känns det skönt. Mycket energi tog det, men nu känns det som en tung sten lyfts från mitt hjärta eller nått? Helt plötsligt var det mycket mer lättare att andas. Varför? Light me!

Tobias ser slutet av fotbolls matchen mellan nån..? på 1:an och jag skall göra en varm jävla kopp te och gå till mitt rum och se ett avsnitt STAC. Troligen tar jag med nån macka och Tobias med sen, (ingen av oss har ätit kvällsmat.) sussa innan 23. Skall ju trots allt upp efter 6. BLÄ! Vill sova.

Pusshej! Skriver imr.

Pssst. Fredag är det midsommar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: