AND IT FEEEEELS BETTER THEN LOVE!

2010-06-15 @ 08:05:06

Vad kan jag säga? Inte mer än att DET ÄR SKOLAVSLUTNING IDAG + ATT DET ÄR 2TIMMAR KVAR TILL SOMMARLOOOOV!
längtar?? ja, det gör jag verkligen.
Sitter här i köket med datan och äter mina mörka rostade mackor med ost och ett glas vatten med c-vitamnim tabblett. Rätt gott, bortsätt från tabbletten. :p

Aulan är det som gäller först, höra på en pridika eller två...? Sen vidare till klassrummet med klassen och fika lite och få betygen + utvärderingar skall vi skriva. BLUUÄÄÄ.

Nej. Om man skall ta sig till ytterdörrn, ta mina "moppebyxor" och dra på mig dom utanpå dagens outfit (Lila korta kortbyxor och en vit tunn långärmad från monki. Najs?:p Synd bara attt det inte är så mkt sol?
Iaf, måste åka nu. Tiden börjar rinna. Aulan om 40minuter.

Pusshheeej.

(skiver när jag kommit hem från min mys stund på stan eller nått med älskling. :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: