-

2010-06-08 @ 17:55:26

En dag med blandat väder.
Hej och välkommna till mitt roliga land!?

Blir så aaarrg! Vill ha en gotländsk sommar.. IGEN.
En överdrivet lång vinter och ännu ingen sommar värme (8juni) .. Är deprimerad!

Igår var det lektioner i skolan i 2timmar sen var det över.. Kul?
Idag var det lektion i 50minuter.. Sen hem igen. Meningsfullt.. eeehm. Nej?
Blir arg när man kör över två mil med en moped som går högst 50km/h, som fattig student. Sen skall man åka hem igen efter nästan en timma. Blir arg då. Kunde lika bra vart hemma då! Typ läst bokjäveln hemma. BÖäöläöläöläölöääääääää, säger jag bara.

Dessa skoldagar har förstört  min måndag och tisdag.
Har bara bråkat med Tobias för att jag vart på dåligt humör.
Tagit ut alla agritioner på honom. Medans jag gör det blir jag ännu argare på mig själv för att jag tar ut allt på han.. Så ja en kort sammanfattnig.. Jag står i ett enda kaos med mitt liv.. Jag som ville att det här skulle bli den bästa sommaren hittills.. Men tveksam nu!
Hinner såklart fortfarande vända om och slutföra sommaren till toppen.. Men en lång väg dit. Så måste fajtas för det. Skall bli kul på vägen dit. Älskar dej tobias, mamma och wanna. Ni är bäst!!!!! Även fast jag visar det på helt jävla fel sätt.. eller tror inte ens jag visar det för vissa. Jag är en konstig person? Men vill ändra vissa saker så blir jag en lite normal person..

Fast varför försöka bli normal när alla lärare i skolan kallar oss i klassen, "ni är så speciella.. Det skall ni veta om!".
Haha.. Mmmm., nu känner jag mig normal?

Ja, vad skall jag säga förutom att min dag varit dålig?
Jo jag har köpt C-vitamins-smält sak jag skall ta varje morgon hudlotion på rusta.
Tankat moppen, ätit god mat, fikat i trädgården, skurat trädgårdsmöblerna skinande rena.. Sen bara tagit det lugnt och tänkt över mina bekymmer. Vad lösningen till dom skulle kunna vara? Men inga framsteg ännu..
Ett litet steg dock, att jag måste sova ordentligt och dricka myyyyyyyyyycket vatten om dagarna.

 - TIPS till alla! -  
Drick 3l vatten om dagen (minst..), sov MINST 8timmar, rör på er dagligen och lämna alla depritioner bakom er! Fullfölj lyckan och glädjen istället.
Vi alla behöver bra välmående. Ta hand om er kropp och själ medans ni nu lever.

_______________________________________________________________

Skall nu snabbt som tusan byta om till träningskläder och hitta frukt och vatten flaska sen dra!
Det bär av till P18 och träning med A-laget ikväll.
Kommer troligen bli grymt jobbigt.. FIFAN VA KUL DET KOMMER BLI ÄNDÅ!!
Och faaaanee vad skönt det kommer kännas i kroppen efteråt.

Nåja.. 7min har jag på mig. Hejdååå! :D

Lägger upp bilder på mina inköp och händelser från idag. Sen kanske en tjuvtitt på mamas presenter.
Thiihiiiii. Mamma fyller år imr :DDDDD! Mama<3

Pusshej .. Annie


Lizzii. Mormor och morfars jakthund. SÅ sööööööt! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: