-

2010-02-28 @ 07:51:09

gooodmorning..
skall straxt åka in till stan för att spela match mot endre ifU B ..gush så roligt det kmr bli!???
tobias har sovit här i två dagar och dom vann sin första match igår. Congratz pissgurka:)
(( MOT KLINTE!!)).
Idag blir det att första åka in o spela. Hoppas vi vinner..... Annars pinsamt?
sen så blir det duscha i södervärn och gå med både A&B till vitstjärna och käka tacobuffé tillsammans.:)
Troligen så går vi allihopa tillbax till södervärn sen för då skall a-laget spela mot huddinge.
NI MÅSTE VINNA!!!!!!!!!!!!

anyway.
nu skall jag sätta upp håret, packa min dusch väska och ta mig till köksbänken och göra iordning frukost jag kan smacka i mig i bilen :p  (( På 10 minter... känner mig inte alls stressad? ^^ ))

Byebye, skall verkligen njuta av denna söndag..
för nästa vecka är det jobb och slit i 5dagar + 4träningar och en fastlandsmatch mot nåe div.1 lag på lördan.
hoppas det går braa!
Puss i påsk om det regnar i pingst!

Annienyberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: