WHITELIGHT MOMENT

2010-12-29 @ 13:20:15

Nu är det dags! Ska tvätta igenom håret ett varv sen åka in till stan.
Ska bo i stan bara för att det är träning. Ska bli ganska skönt att sova i den stooooora sängen :D. Saknar min alldeles egna annie-säng!♥

Ta två varv runt stan och se om man kan hitta något på mellandagsrean. Troligen tveksamt men ska även träffa tobbe på stan innan jag åker till lägenheten igen ganska tomhänt (hoppas jag!).

Träning vid 18-19.30 i södervärn sen är det jäkla till att fördriva tiden till torsdag morgon då jag åker haim med mor min (tror jag). Hem ska jag iaf:)

Så. Inköpen kan ni få se torsdag som tidigast om de blir något. Änywäj.

Puss på kissen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: