THE FEAR THE ANGER

2010-12-27 @ 21:47:57

Hemma är jag fortfarande, och sitter på den stolen jag suttit på senaste 10 timmarna. Gash vad jag är rolig av mig idag :D

Pratat med Linnéa Hammen och bestämt vad som ska ätas och nästan allt som ska göras på nyår. Kommer bli kul tror jag bara vi får "fart på brasan" på nyår:) Blir nog lite pulka åkning, matlagning, äta den också såklart och äta desser, kolla film, spela spel kanske och bara slappa totalt. Fifan va jag längtar efter att bara dåsa runt i lägenheten mellan soffan o köksbordet;)

Krig med lilla syster wanna som fyller år imorgon. Har gjort ett tappert(eller rättare sagt tappra) försök att få skrutten att städa sitt rum... men ack så kasst de gick för mig. Envisa U*J* vad trött jag blir på dig ibland!!!! Menmen, mi madre får säga till henne på vasskantn' att hon ska städa innan ungjäklarna från väskinde o alla vänner o släkt kommer hit. Shit säga ja bare(a).

Jag flyr fältet och åker in till stan vid halv 4 och tar två varv på cityt och kollar efter grejer att investera. haha! dock blir alltid mina köp misslyckade, iaf ganska många tyvärr. Dock är jag nöjd med alla köpen jag gjort på senaste inne på Kapphal. Smycken är det som jag köpt där och de är underbara! Love'm.
Får gå upp dit och leta efter fler. Måste börja leta efter nice stövel-liknande skor och lite snyggare skor. Har bara converse och mina stövlar som e vinterskor. Mjaja.

Nä. Nu ska jag slänga mig på sängen och slänga på mig täcket och slänga gamla minnen genom huvudet och slänga en tanke till genom huvudet om vad som ska införskaffas imr!. Gode gud.

Någon som vill bolla snöboll med mig?

Kissbajs.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: