SPINNIN' MY WORLD

2010-12-25 @ 21:49:24

Sitter här på min ganska lagom stora, fotbollsformade röv och stirrar in i väggen och hör på massor av glädje spridande julmusik. Maah, värmer i hjärtat.

En lång sovmorgon efter en lång dag igår. For i snöstormens öga här på gotland från den ena sidan till den andra. Helt sjukt vad det blåste och snöade. Dock var det en vit julafton, så man får ju se de på den positiva sidan? (a).

Tobias kom hit och hälsade på i några timmar. Vi spelade (han och wanna) lite Wii och kollade film innan det var dags för han att åka igen. Tyvärr.

Nä. Nu ska jag fortsätta ladda mer musik och lite filmer sen slänga mig i sängen och mula i mig julmust och glass för.. ja jag vet inte. :). Bryr mig inte heller om hur jag ser ut eller luktar. Lawwa mä.

Kisskissibyssan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: