MY SWEETEST DOWNFALL

2010-12-27 @ 16:14:52

Ensam i skogen här i Barlingbo nästan mitt på Gotland.

Kollar på gamla klipp från idol och hör på massa gammal R&B/Soul musik från början av  1900-talet till slutet. Gahh, varför började jag inte lyssna på denna musik tidigare? Orgams-Skönt för öronen och själen när dessa personer står och brölar på. Mumma. 

Efter att ha druckit lite kolsyrat vatten och fått lite betänketid börjar jag inse att jag har den här veckan på mig att skriva mina två inlämningar (och så klart ligger alla papper i stan!) och ett dygn på mig att köpa persent till wanna. Great annie!! Har verkligen glömt att beställa presenten till min syster födelsedag? Dagens failure.

Nu är det 2 veckor kvar tills att skolan börjar igen och jag vet inte vad jag tycker om det?
Både ser fram emot det och inte. Allt med praktiken har blivit så konstigt nu när jag börjat tänka om och insett saker som gör mig osäker på min inriktning sen måste jag ändå ha ett val fall i fall de uppe på danderyd säger att jag helst ska byta om ja e allergisk emot många ämnen. Aaaah! Jag är så snurr i bollen så jag inte kan tänka klart längre. Något som ska ta 5 minuter och göra tar 5 timmar för mig nu... JAG BEHÖVER SEMESTER!! Bara åka till utlandet och lägga mig på en strand och bara tänka bort.

Nåväl, drömma kan man ju alltid. 
Börja lyssna på håkan hellström och börja skriva en lista på kläder/saker och små pryttlar jag kan komma på att jag behöver. 

Pusspåknäskålen. 

 

en låt som faller mig nära hjärtat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: