DET ÄR JU DOPPARE DAGEN!

2010-12-24 @ 12:13:22

JJJJAAA! Det är självaste julafton och några presenter har jag fått:)

Har gjort mig i ordning för att åka till Vibble och fira julafton med farmor, farmors gubbe östen, tre av fyra farbröder och deras tanter, faster och hennes gube kmr nog också:) Blir väl till att trängas 12st på 5kvm eller nått. Alltid lika mys, hhaaha. 

Lägger upp bilder på presenter imr när jag fixat batteri till min kamera. Mobil kameran e sådär bra så kan inte ta me den (a). 

Nä. Farbror Ybbe (stefan) kommer nog straxt med sin volkswagen så dags att skrapa ihop det sista innan afärden.
Mor min jobbar fram tills 5 så då blir vi hämtade ute i vibble och då därifrån till Dalhem, mormor och morfar med sällskap av morbror. OCH ALLA HUNDAR :D.
Åka förbi Tobias och lämna hans presenter och få mina ska jag också göra, lovar att jag kommer glömma de :p. Jaja, puss på kinden och skinkan.

"Ses och hörs", Annie.♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: