Mina Designade På NELLY.COM

2010-08-13 @ 23:38:47

Mina designade sko på NELLY.COM


1. uttråkad




 2. älskar

Mina designade sko på NELLY.COM

3. gillar


Mina designade sko på NELLY.COM
 


4. älskar


Mina designade sko på NELLY.COM
 


5. gillar


Mina designade sko på NELLY.COM

6. älskaaar!



Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!



mina egen designade skor.
skulle inte sitta helt fel att vinna, eller något.
skulle gärna velat ha dessa om jag kunde. älska färgglatt!
svenska folket har blivit så tråkiga nu.
allt är så dystert..
VAR TOG FÄRGEN VÄGEN?!

Rösta, även fast ni hatar dom :D

Kommentarer
    Postat av: Erin W.

    I really like #3! Would totally wear them ;)

    Postat av: Tanja

    Hej! Jag har röstat 5 poäng på dina skor på nelly.se. Hoppas du vill röst apå mina! Länk finns på bloggen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: