vinden susar i..

2010-04-29 @ 16:57:33

.. i barlingbo den 29 maj och klockan är 16.49.

Idag har jag jobbat med CKarro och Johhny, inte Oskar för han har typ brutit handleden eller något, för något ligger väldigt fel och han skall opereras och han har gips. I minst tre veckor, sen operation?, och 6veckor till säkert? Så han lär man inte träffa mycket nu innan sommarlovet :/. Min handledare lixom????????????
Mjaja....

Gick upp till Visborg från P18 halv4 och kollade mitt saldo, köpte veckorevyn och "buslättakryss", munkar och bananer medans jag väntade på morfar.

Nu hemma och har så ont i huvudet pga. ingen mat/lunch/klok(?) och lite sömn på de senaste 2-3 dygnen.
Men nu skall jag åka med moppen hem till Tobias i Dalhem och ge han hans laddare till mobilen, äta Anna-lena's Tacopaj = MUMS! (med mat) och sedan springa runt lite i Dalhem. huh, kommer inte orka? Men måste för miissade dagens IBG.
Ni borde också ut och springa istället för att sitta inne vid datan! UTTTTT!

Såå. Springtajtsen på, och underställströja, t-shirt och snart skorna också.
Måste rusa .... Hahaha.

Pusshejj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: