hej ,

2010-04-26 @ 16:31:53

säger jag igen.

är hemförbi nu och tar en macka och lite saftsoppa här framför datan innan jag skall åka iväg med mopeden.
GPS'n' säger dalhem's hållet, alltså Tobias!<3
Skall dit, äta lite mat, hem till Jonssons och prata med Magnus och sen åka dra upp till Dalhems IP vid 18 för att öppna kiosken.
Där skall jag och Tobias stå och häcka i 2,5timmar med kanske 100kr i inkommst.? Vi lär ju ta lite så inkommsten lär rasa till 5kr ^^

Nej. Nu drar jag! Skall bara ta ett glas fruktsoppa till sen så!! :}

Älskar vädret. 14+ ute och solen skiner. Näst intill vindstilla. Loveit*

Tar med kameran och tar lite kort så får ni se hur kisoken ser ut!<3

Annienyberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: