GO JÄVLA KVÄLL ! :}

2010-04-24 @ 23:40:43

Min kväll har spenderats framför datan, kört moppe=kallt?, bowlat och ätit så mycket onyttigheter så jag inte ens kan gissa kolhydratsvärdet i min kropp just nu. (mår faktiskt illa just nu:s. rätt åt mig..)

Har hittat bikinisar från hm jag vill ha och en massa andra kläder:D men måste börja inse att jag inte kan lägga alla mina pengar på det! Känner att jag typ är eller har väldigt lätt till att köpa saker, spendera pengar istället för att spara.. Typ shopping beroende:oo owh shit!
Fast inte så konstigt med tanke på att jag aaaaalldrig får hela mitt studiebidrag och jag får aldrig göra sånt själv, + att jag bor hemma.

Till Mamma/Pappa- Jag är faktiskt snart 17år (om 6månader drygt) och jag får fortfarande inte mitt studie/barnbidrag. Om ni nu inte tycker att jag kan hantera pengar (fast jag vet dess värde och jag vet vad man inte skall göra.. Har faktiskt suttit och glott på lyxfällan och blivit fast vid det dom säger. Fo' real!) låt mig få göra fel en elr två månader så jag lär mig att snåla med pengarna! Att jag verkligen lär mig allt.

Nåväl. Har sett fotboll idag och (innan det) sov Tobias här. 
Såg dam matchen, dalhem, och dom förlorade med 0-3 mot Stuvsta IK. Synd! Fast inte för att jag tyckte att dom förtjänade att vinna.´
Sen efter var det herrarna, fast dom hann jag inte se, det jag hann var att stå i kisosken och hjälpa Inga-Lena, säga hejdå till Tobias och ta två "Dammsugare" i kiosken innan jag drog eller liftade med mormor och morfar in till stan.
Vi bowlade idag jag, Wanna, mamma, morbror Jimmie, mormor Lena och morfar Rolf på Kanonen.
Trevligt hade vi verkligen och jag njöt av varje sekund tillsammans med familjen. Det är inte så ofta man är tillsammans så nu längre. Synd... Men nog mycket till det beslutet är mitt eget fel.
Efter bowlingen och pizza ätandet åkte jag till dalhem igen och pratade med Miggo, Tobbe, Jakob, Jacob, Magnus, David och Inga-Lena innan vi lämnade eller jag lämnade IP för att hämta min moppe och åka hem!

Hemkomst vid 7 och sen dess har jag suttit här. Inte ätit något, bara druckit lite Loka, Krusbär/Päron och vart på toa. Känns lite som om jag skulle lana. hahhaah! 

Nej, nu börjar vina ögon kännas som svampbob fyrkant och börjar se konstigt, kramp i ryggen och ont i huvudet så dags jag lämnar datan.. BUMMMMZ!

Så, hejdåda, nu när jag skrivit en roman om mitt liv x)

annienybergh.

Pssssssst!* Grymt bra väder var det idag. Bortsätt från Blåsten :/ .. Men ändå!:)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: