23.47

2010-04-26 @ 23:55:59

sitter här och lägger upp bilder från kameran..
tog en massa bilder från dam b's match idag i dalhem emot aik. vann med 6-0 på hemma plan, första matchen. Härligt! :)
Se bilder? kolla facebook.
Var där med Tobbe, vi skulle stå i kiosken.
Men Miguel och Thoralf var där, för att se Helena, Thoralfs tjej. Hon var riktigt söt faktiskt!!!! Och henne's personlighet var också trevlig. Så det blir nog bra för Thoralf:)

Bestämde ikväll, förut, att jag skall vara med Miguel, Thoralf, Helena??, Jonatan?? och Tobias hemme hos Miguel. Niiiice. Vi skall grilla, käka, se film, ha skit kul, se maj brasan, sova över där och bara ha helt jävla skit underbar kväll i Dalhem!! Längtar. :)
Skall ta mycket kort då! Skall försöka låna baba's system, annars min egen:)

Nej.. Nu skall jag sussa. Men skriver imorgon i skolan när jag kommit fram från min moppetur = 2.4mil / 47km-h.
HAHHAHAHAHHA:) Framåt går det iaf. Nåväl.
'
Godnatta allihopa. Var avundsjuka på Johanna Klintberg som är i Egypten nu. Såååå Avundsjuk Själv!

Pusshej.

>minälskadetobias.vad skullejaggörautandej?duärminbästavänochminögonsten.alltid!<3<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: