23/04-10

2010-04-23 @ 18:01:02

Hemma !

Har vart praktik till halv4 idag. skönt :) Har vart ganska så slappt, eller inte slappt, men skönt för har inte haft någon större press så då är det kul att jobba ^^
Efter jobbet, innan jag drog hem, åkte jag förbi firman för att lämna semesterlapp till Henrik och lämna in till anmälan till medfölje till Karlsön med Sandå, sommarfest, och "HEJDÅ" ´fiesta för Sture Sune och Stig Stickan. Dom skall lämna firman för pension, synd :/

Bytte precis kläder till "Okej, jag ska bara handla"- kläder och skall snart fixa den frillen sen dra. Skall till roma och handla + tanka för måste ha mat i magen och moppen mat i sin .. Heheh (a)

Ooopps! nu är mamma arg och wanna hungrig så måste dra. Hejdå :)
skriver sen! :p , något intressant, från mitt viktiga händelsefulla mkt intressanta liv :D *NAAAAAAAAAAAAAT*

annnienybergg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: