22/4-10

2010-04-22 @ 09:56:43

godmorgon'.

Igår var det bio med Tobias efter skolan. Remember Me' såg vi. Himla bra var den. Grät lite .. :$ hehe.
MEN, det var jag inte ensam om (a).
Innan det satt vi och fikade på Ringduvan, tog varsin korv vid Korvgubben på öster och provade massa kläder på Åhléns och MQ. Kul! :) Hittade ett par byssor jag gärna vill ha från MQ, Sunshine 499kr. Får se om dom införskaffas.
Det var 11månader tillsammans för mig och Tobias igår. Därför vi såg bio. Det skall vi göra varje månad, den 21a. Älskardig Tobias<3

Ledig idag för gjorde saker igår på teorin så man slapp åka in idag för bara några timmar.. En xtra ledig dag tackar man inte nej till ^^
Egentligen skulle jag kunnat åka på praktiken idag man de dagar jag vart borta har jog jobbat igen på de lov jag jobbat. Visst.. varje dag är bara extra timmar, vilket är bra. menmen. Jag har över 2 år på mig, så .. och dom klarar nog sig utan mig ändå?

Skall nu äta frulle, (rostmacka med ost och gurka + lite fruktsoppa att dricka och lite ramlösa blodgrape & apelsin. Mums!), sen klä på mig och åka hem till tobias. Skall ut och springa idag med honom. Dåligt väder är det, några enstaka + grader bara och väldigt monligt. Eller de snöar just nu :@. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! HATA snö (just nu!!).
Vet ej vad mer vi skall göra. skall nog räkna lite matte, duscha definitivt!, se tv och sitta vid datan, kanske spela lite spel. Det är så mysigt:)

Ikväll tänkte jag lägga upp alla bilder på mig i mina nya kläder , kanske(?), troligen bara plagget men får se..

Nu skall jag äta sen packa ihop det jag skall ha med mig hem till Edlund's 5km bort.

Ikväll blir det STÄDA(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!). Mitt rum är så himla dammigt och ostädat. Ni kan få se hur det ser ut och hur det kmr se ut efteråt. haha, kmr nog bara dammsuga och hänga in alla kläder . men ändå:)


Naej, gow eftamidda pa eir'. ^^

annienyberg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: