22.34

2010-04-22 @ 22:55:16

gokväll'
Nu är jag hemma igen, eller har vart det sen halv 7.
Idag har det varit halvdag hos Tobias i Dalhem och glada nyheter från hans sida. Stor chans till sommarjobb! :D Så glaaaaaad för hans del. Han skall provjobba 3timmar på sporthuset nästa lördag på sporthuset. Han ligger bra till sa jocke som ringde där ifrån, mest eftersom han har haft praktik där innan så han vet ju en hel del om stället dessutom och bra betyg sattes på honom efter den praktiken :) HOPPAS!

Skulle springa med tobias idag.. men såklart blev det inte av? haha.
Han hade träning kom han på idag och det var ruskigt kallt ute och snöade gjorde det också:s
Så vi såg film och bakade Banan/Kiwi muffins. Mums:)
Duschade gjorde vi och lagade mat me, snabb makaroner och korv. Haha. Anvancerat!
Tog mycket kort men dom lägger jag upp på facebook, blir för mycket här, så om man vill se dom får man nog vara min "vän" där.

Hemma nu så har det städats, eldats, sett Lyxfällan och simon & Thomas. Riktigt bra! , sen så har jag laddat upp bilder från systemkameran från idag och fixat matlåda och lite sånt.
Så inget överdrivet kul, men underhållande har jag gjort.

Här har ni det städ ställe av huset som blev färdigt idag. :} Nöjd faktiskt!

Före:


Efter:


Jag är verkligen nöjd med resultatet må jag säga. Känns riktigt bra att ha det städat. Måste fortsätta på något sätt att ha det rent. Man mår ju bra av det också? 
Då är det köket, sovrummet, datarummet, hall och Toan. :p
Längtar efter att få allt rent! Ni skall få se imr. "Extreme Cleaning - makeover!" haha ..

Näe. Godnatt. nu skall jag sussa. Är så trött. Och dags för enda och sista praktiksdagen för den här veckan. :)
Längtar efter fredagsmys med Tobias och familjen. Barlingbo skogens mörker skall vi sitta och titta och äta massa godis ^^

Så nu skall jag natta mormor på soffan och mig i min egen säng så får pappa sussa inne vid wanna inatt, eller ja, sin egen säng egentligen (a).

Natta! skriver imr.

annienyberg.

(Snygg man ä när man städar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: