20.09

2010-04-15 @ 20:49:52

hej och go kväll'.

Jobbat två korta dagar och gått i skolan två.
Imorgon blir det för flyttning med oskar. Skall från bogegatan till p18 och jobba i ett hus/byggnad med Karro. Äntligen inte ensam tjej.. Hoppas det blir bra bara.. och inte bara -HAT- blickar och stunder..
Menmen. Det visar sig.

Idag blev det hem elr sluta och lämna bogen för tillfället vid 12.00 redan.
Drog då till MAX och åt supreem med Tobias. Gott!:)
Sen gick vi till CooP och köpte drick,banan och en godisbit.
Vidare ner till östergravar och mysade i solskenet och skrev under timmen vi spenderade där en "skiss" på packnings- shoppinglista :D
Åker på lördag morgon med båten för att tillbringa helgen i stockholm med mor och poikven:)<3 ..
Skall bli mycket trevligt och skall lördag vara i globen för att se sm-finalerna, sova på Globen Hotel med mitt sällskap, sen söndag är det... trummvirrvel.... SHOPPING :)).
Skall gå hela söndag på stan eller aah, shoppa! Skall gå från 11-17.30.. så ungefär 6 timmar för shoppshoppshopping!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har uppnått en väldigt lång shoppinglista men det är nog väldigt likt mig. Har ca.2200kr att sprida runt till glada expediter i affärer under en dag och om jag har tur får jag lite av mumms också? hihi (a)

Näääe, nu skall jag duscha sen skriva ner min shoppinglista på datan så alla kan få se vad min vår/sommar garderob skall se ut.. elr rättare sagt vill att den skall se ut!:)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. min pappa undrade om jag skulle vilja flytta upp på vårat garage. JAG VILL JAG VILL JAG VILL. Det är emot hösten inflyttningsdatumet ligger åt men ja.. so what!? Är inte det allas dröm?, iaf tjejers.. att flytta ut och kunna ta hem pojkar i massor (håller dock mig till en) och ha sitt alldeles EGNA! :). längtar verkligen.  

Nååväl. Heejda! skall nu duscha. hör av mig senare. 

Annienyberg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: