20.01

2010-04-27 @ 20:16:19

Ja, vad skall jag säga?

Har vart i skolan som jag redan skrivit, eller det är ganska så självklart?
Efter åkte jag och Majapiraja till öster för att hon skulle köpa gips till sin systerdotter Matilda som skulle göra fot och hand avtryck i gips.
Gips fanns, men i stora mängder, lite för stora på panduro så hon struntade i de, eller vad jag vet.

Hon åkte hem efter att ha hittat och köpt en rosa body för 50kr på Cubus.
Jag gick då till Nordea och satt i Låååååång kö för att avsluta mitt konto och ta ut min lön från påsklovet.
Det tog en halv timme innan jag kom ut från Nordea och fick känna solen röra min hud. Fan va skönt väder det var ute idag då? Blev bara bättre och bättre .. :)

När jag var inne på öster så införskaffade jag mig löpar tights/byxor från intersport, ljusa jeansleggings och ett långt linne från cubus.
Tightsen från Inter kostade 550kr och Linnet + byxorna kostade 99+299 - 30% rabatt på båda. Så blev något på 270 tror jag.
Nöjd med mina inköp men måste nu börja spara mina pengar, eller bli sparsamm med mina 1050kr som jag nu, från och med idag, för på mitt konto.
Huff... skall bli jobbigt att ta massa ansvar gällande pengar, men det är definitivt dax!
Så det känns himla bra.

Tränade 4-halv6 på P18 med IBG och sprang 5kilometer med Rasmus, Alex * 2 och Issa. Vet ej vad jag kom in på för tid men kändes bra iaf. Kändes som jag hade hållit ett bättre tempo hela vägen eller sträckan.
Menmen.. Stretch och sen ICA MAXI efter det att Granvald pratat klart om min moppe ^^, haha typiskt han och vilja ha en rosa vespa:p
Satte in 850 på Ica banken och sen drog jag hem.

Har bara ätit, suttit vid datan och lagt upp bilder på facebook, kollat vårruset och lite sånt. Nu ser jag tv, eller film, Arn. Det är 2an och nu har jag missat 10minuter eftersom jag skrivit det här så hejdå.
Nu skall jag se filmen, slappna av i kroppen och känna att träningsvärken kommer smygande. Huh.

Mjaja. Skriver ett truddelutt sen.

pusshej'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: