18.27

2010-04-23 @ 18:24:06

emm, hej igen? heh.

jag hann köra lite mer än 1 kilometer sen dog moppen. F U S S S S ! ungefär.

Ja, så det var bara att slå sparka och skrika på den tills den vaknade till liv
så jag fick vända och köra hem igen.
ingen större tripp till mig, dock för att jag faktiskt ville det?

Hoppas på att mamma kmr hem snart med bensin så jag snart kan dra till jakob frid för att hämta tobias.
Vette tusan vad jag skall göra sen. eller jo, va med Tobias såklart, men vet inte vad vi skall göra?

Vad kan man göra en fredags kväll?? Har ni där ute förslag?
Mina förslag eller det som dyker upp i huvudet :

*Film (tröttsamt, uttjatat)
*Mysa?(+film)
*Baka (Kul:),)
*Ut och gå (Mysigt!)
*Spela spel (kul om man är många)
*Åka hem till någon kompis (uteslutet)
*Sex? (nja, uteslutet)
*Äta godis tills man spyr? (jobbigt)
*Supa! (Nej tack. Inte värt det för dagen efter.)

Nej, nu är min lista slut. Som sagt. Har ni förslag? Framför dom gärna till mig.

Nu skall jag fortsätta att höra på mina favorit låtar på spotify just nu..
Här är några sönder tjatade favoriter :
MGMT - Kids (Remix)
Melissa Horn ft. Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut
David Guetta - Baby When The Lights (Go Out)
Lykke Li - Possibility
Muse - Supermassiv Black Hole
Melissa Horn - Falla Fritt¨
Lars Winnerbäck - Kom Änglar
Miley Cyrus - Party In The U.S.A.
Muse - Uprising
Lars Winnerbäck - Jag Får Liksom Ingen Ordning På Mitt Liv
David Guetta - Memories
MSTRKRFT ft N.O.R.E - Bounce
Melissa Horn - Säg Ingenting Till Mig

Hejdå. Nu skall jag bara drömma mig bort och höra på musik.
Om ni har tråkigt kan ni besökas Maria Montazami's blogg. Kul Faktiskt. Så det är ett "hett" tips :p

annienybergg' :}

http://amelia.se/blogg/maria-montazami/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: