04-04-10

2010-04-04 @ 15:02:07

Har ätit påsktårta vilket var ganska gott.
Solen skiner och det är ganska varmt ute. Så funderar på att ta en joggingtur sen. Haha?

Tobias åkte till Barcelona i fredags och kommer hem till sverige på tisdag eftermidda. Saknar honom verkligen jätte mycket.. Trodde liksom inte att det skulle va såhär?
Det  blir lätt så att när man har en pojkvän så blir man beroende av honom också.. Iaf lite :)
L O V E I S I N T H E A I R Y O O O H !
Igår var Lovisa här och vi åkte till Mormor Lena i Dalhem för påskmiddag med min familj och påskäggs letande! Fick en ask med Rakhyvell och rakskum o lite godis + en halskedja.
Senare på kvällen satt jag och såg FC Barcelona som Tobbe och hans Pappa såg på nere i Spanien, sen några filmer innan jag hoppade ner i pappas säng.

'straxt kommer ´Lovisa hit! :)
Hon skall knappra över här och hålla mig sällskap om inte Wanna kommer hem fast det tror jag inte men vem vet?. Men kul skall vi ha iaf *

JAG SÅG EN CITRONFJÄRILL! :oooooo .. VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR säger jag bara!

Nej om jag skall slänga i mig något sen svira om och smälta maten och låta vattnet rinna ut i kroppen så jag kan få springa ca. 5km utan kramp och en massa stop. Gud va skönt att få svettas.. Va ett tag sen man var frisk och tränade "på topp" ? hmm. Jajaja.

Bajh fhår naow !

 Skriver senare ikväll :)

Tagga för sommaren och härliga våren som kommit till denna låt!

TRAIN - HEY SOUL SISTER








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: