13.04.10

2010-04-13 @ 13:57:04

Hej.. Igen..

sitter i en annan datasal nu. sitter i den i hansahuset(handelshuset) med 4 andra? yeah, va många kvar.

Har så tråkigt och lektionen är nu slut. funderar på att gå till f-huset's ena datasal som jag var i förut för jag tror jag glömde spara mitt dokument på min sida.. hmm.. fast vet inte.. skrev inte jättemkt men ändå!!

Skall om 40minuter ha matte. KUL.. längtar inte. Har påbörjat Geometri.... HATAR DET! eller kanske inte nu btw? kan ju bero på läraren ibland också. Hittills har jag skrivit starka G'n på varje prov så borde kunna klara detta också! Har ju nationella om typ en månad och skall då ta ngra lektioner innan för att plugga på alla områden. Hmm. Känns som att nationella kommer gå dåligt, men vill verkligen att det skall gå skit bra!

Idag efter mitt besök hos Wahman och Maxi skall jag hem och ladda min Ipod, skriva upp vad jag köpt hittills den här månaden (som jag kmr ihåg) sen skall jag ut och springa. MÅSTE verkligen. Dags att börja jobba på konditionen och styrkan så jag kan ta i ännu mer sen när sommar träningen börjar och dessutom så måste man få bordet påskgodiset från magen så man inte ser helt hemsk ut i sommar när man skall bada bada bada bada bada och sola :D Eller så får man träna på annat sätt ;) hahah.

Nej.. Nu skall jag gå med  Maaja och sen försöka komma på några sätt att träna på förutom att jogga VARJE gång? :ooo så tråkigt att göra det själv, men jag har ju tobias att springa med så det är ju alltid nått :)

turmanhardejtobias.
edward-and-bella-twilight-series-75.jpg image by Ella3190


>AniYbrg<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: