100416

2010-04-16 @ 23:05:05

FREDAG!
Har längtat.. elr har gjort men nu har jag tappat den braiga känslan påvägen hem från jobbet tror jag?
Iaf.. Idag har jag jobbat på P18. Det gick väl ganska bra men hade inte gjort något om det varit mindre utmaningar.. hade vart bättre för mig? Men inte ofta jag har turen på min sida..!?

Kom hem vid halv5 med Tobias i bihang. Vi duschade och freshade upp oss.(Så nu är vi redo för stockholmarna!)
Mamma kom förbi med mat sen åkte hon för att hämta lill sissan' och tobias byxor.. så för att använda tiden vi hade till nått överhuvudtaget gjorde vi mat(tacos) och sen kom damerna hem och vi åt.
Smakade gott, och nere i magen stannade det innan det skulle ut igen. ^^

Vi barn och Tobias har legat på soffan sen mamma åkte in till stan vid 19 och 2 ligger kvar och jag tröttnade på att vara omringad av sovande människor så.. här är jag :D go o gla chexxhochlad :D
Njaa, skall packa nu för helgen weekend-resa till sthockholm city med mamma och tobias + massa andra gotlänningar.
Vi skall se SM-finalerna i innebandy och sen stanna på GlobenHotel en natt.
Morgonen efter (söndag) skall de bli hotell frukost(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
och efter utcheckningen vid 11 skall vi på stan och shoppa jag och mitt efterfölje:).

Jag skall hålla till vid Monki, Åhléns City, Gina Tricot, Stadium och Carlings tror jag. :) Får se vad jag hittar på? Men iaf. Ser ni mig. Hälsa!!!!!!! Alltid trevligt att träffa nån på bortresandefot?

Men i alla fall.? Nu måste jag verkligen PACKA?
 P A N I K .. Skall vara i säng och sova om senast om en kvart.. så hejdåda.

Ha en jättetrevlig helg! :}

* MusikTips * - Melissa Horn m. Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut .

                                           annienyberg.                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: