1 April 2010

2010-04-01 @ 11:23:15

Just nu....
Står jag i säves bibliotek och har lånat om boken "Våldtäckt".
Har släptåg av min stalker och skall straxt dra och tanka min sexiga moped.

Har vart och gjort prov om ställningsbyggnad på Cpg Väduren idag och kom precis i tid till lektionen. Min älskade pussgurka gick i hela 50km/h vägen in :p Jihuuuu! hahah.  Så en halvtimme tog det att dra mig 2mil till skolan (a).

Skall som sagt åka och tanka straxt två kilometer bort (knappt) och sen åka till öster och köpa nått litet och äta innan vi åker och handlar.
Ja, handla till lunchen på ica maxi som vi skall göra hos Frid's framor eller mormor! (på gråbo :|..)

Det blir till att fördriva tiden där och laga pasta med räksås till, & "hänga" där ett tag.
Lite senare skall vi vandra bort till södervärn/säve, dom skall spela semi i sävecupen(typ krullis fast för vuxna barn) och jag skall ha distrikts träning. LÄNGTAR! :D

Men nu när tobias hör på Johan glassa om sin innebandy karriär så skall jag avsluta med att lägga upp en bild på min moped. haha, så spännande.!

Byebye ..


( Min är mycket finare! .. )

Annienyberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: