06.04.10

2010-04-06 @ 17:51:13

Jobbat hela dagen med Oskar. Ganska drygt, eller orkade inte jobba speciellt fort men imr så får jag nog trampa ner gasen lite iaf.
Efter jobbet gick jag och köpte godis på hemma kväll som kostade 64 spänn!!!!!!!! men som annars skulle ha kostat typ 45? Aja, va är inte mitt lilla söta päron Tobias värd:)
Tänkte eftersom han var i Barcelona med sin pappa under påsk helgen så missade han ju självaste Påskäggshelgen!!! Det viktigaste i världen efter min födelsedag och julafton (a)... Så skall fylla ett ägg som han skall få leta efter imorgon när han kommer hit :D

Hemma nu iallafall och har precis ätit grillat kött m. klyft potatis, beasås och fetaost sallad. Mummmms! Länge sen man grillade sist :oo
Ny till efter äter jag glass med varm banan som legat på grillen med smält choklad i. Såå gott? Och såå sommar!

Skall ladda ner lite filmer nu sen ska jag ringa min älskling som kom till sverige idag!
Längtar efter dig<3

bye..




annienybergedlund.




BLINK 128 - MISS YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: