05-04-10

2010-04-05 @ 13:34:06

klockan närmar sig 13.00 och det är första dagen på lovet! :)

Igår var Lovisa här -sov här-, och vi såg filmer, åt mat och massa godis (läsk ingick!). Smaskens*.
Sängen vid halv3 och sov riktigt gott. Men inte så konstigt att man gjorde det efter allt som man pressat ner i magsäcken ^^.
Gick upp vid 11 och började städe lite lätt. Mamma och Wanna kom hem och Lovisa drog lite efter det.

Har ätit en underbart god frukost som innehöll två mackor, Pågenlimpan, och ett glas yoghurt , Mild lättyoghurt Vaniljsmak + Hallon y Solrosfrön,. MmmmmmmmmmmMmmMmMMmmums! :D

Skall om 45minuter, vid halv2, dra till stan med Mopeden för att träffa elin på stan. Vi skall köpa glass och sen troligen köpa nått eller iaf kolla runt på stan. Det skall bli så kul att va med elin igen. Så längesen :/ .. Känner att alla kompisar försvinner mer och mer.. Lägger bara ner all min fritid på Tobias. Det är inget brott, men det plågar en i slutändan.

Nej, nu skall jag göra mig iordning för att åka in till stan för att träffa bästa Eeeeelin! 
.. My friend..
Vi skall vandra runt på stan och sen vid 18 skall vi till Södervärn för min träningsmatch med distriktlaget. Vet inte om jag är så taggad. Men man hinner ju bli :)

Annienyberg.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: