- 21.27

2010-04-06 @ 21:37:05

, Nu är klockan inte ens 22 men jag är trött!
Så skall straxt gå och lägga mig efter jag tryckt i mig lite godis till.
Känner att det är dags att ändra dieten efter påsklovet.. Rullar för f'n snart fram!!! Bra start för sommarn' :s.. Nejhu...

Nåväl, nu åker Tobii båten hem hit till Gotland så skall sussa nu medans jag kan. Så jag kanske orkar trycka ner gasen imr ^^

Skriver imr efter att jag kommit hem och gett Tobias hans påskägg m. candychars och en grej från Åhléns. Lägger upp bild på det imr hur det ser ut. Och hur han ser ut nu! Min lilla ekorre:)



. S O M M A R S O M M A R S O M M A R S O M M A R S O M M A R .



Glad fortsatt påsk!
Annienyberg ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: