wwoohooo det är ju fan bara...

2009-11-25 @ 21:52:53

...hela otroliga 29dagar kvar till den självaste julafton! Wiiiie:) längtar men ändå inte?
Känns som att det kommer bli tjafs och julafton förstörd ://. Vill ha en lycklig dag innan året är slut!

anyway, hejjsansa på dej.
idag var det dax att jobba igen. jippi. första stunden var trög men efter ett tag flöt allting på.
fick måla golvlister, sparmåla runt fönster, lackera pelare, sopa golv haha och sen var det nog inte så mycket mera. Det var ungefär jobb för två personer högst idag, men vi var ju då en gamling och två lärlingar. haha..
åkte med christel till och från fole och in och hem med morfar.
Moppens batteri har vart = 0 ett tag nu. den fick stå och ladda upp ett dygn nu. lite framgång men icke mycket. Den startar inte överhuvudtaget?? bara låter udda ;o.. så den skall få stå tills imrbitti igen och se om det är någon framgång då.
Så åkte med morfar till Tobbe som stod i duschen när jag kom dit. så i ungefär 10minuter kanske satt jag i köket och pratade lite med anna-lena. Känns fortfarande pinsamt att prata med henne. vet inte vad jag skall säga eller göra när det blir sådär pinsamt tyst och så. Nejhu, men det hinner ju bli bättre. har ju bara vart hemma hos dom och hälsat på dom kanske 3månader. Högst! menmen, dom är trevliga iaf:))!
jag och tobbe pratade, åt xtrema köttbullar med brunsås och potatis till middag som lena gjorde. hiskla gott:) ångrar att jag tog så lite? är hungrig nu :s
efter maten hälsade vi på hemma hos jonsson. endast simon och jonatan var hemma. tobbe jonatan och simon spelade ett spel som jag precis glömde namnet på. attans ^^
hem vid 8, och sedan dess har jag bara suttit här, och sett/ser twilight från början ännu en gång med en kopp te och 4 bullar för att mätta magens hunger. funkade hiskla bra måtte ja på stå hihi^^ men mindre bra troligen.
Najj. nu skall jag ta mig en kopp te till sen ta med datan in till sängen och se filmen där.
Måste sova snart så det passar bra. Skall ju upp 6 imr så :s? haha, men men. that's life. och det var jag som valde gymnsie utbildningen :p...

så , sussa gnutt allihopa ute i världen, eller ni som nu läser det här överhuvudtaget förutom jag .. ^^

♥ Anny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: