Vem är du? vem är jag? vad är vi...

2009-11-08 @ 22:54:02

jag sitter här och väntar.. Väntar på någon.. någon jag väntat på här i mörkret i flera timmar, helt ensam.. och jag väntar fortfarande..

vem är du? vem är du för mig? varför betyder du nånting för mej?  varför blev du den jag ville ha i hela mitt liv...?

du är du.. den som får mitt hjärta slår snabbare och långsammare på en och samma gång.. du betyder allt för mig.. det finns ingen bättre än du.. du är den mest charmigaste och älskvärda person jag vet..

 

Vem är jag? vem är jag för mig? Vad betyder jag för mig? varför blev jag som jag blev..

 

jag är jag.. Jag är en tjej med rött hår med mammas ansiktsdrag och ingen större självkänsla.. För mej är jag ganska oviktig, vill bara att människor skall se mej.. Jag är som jag är bara för att jag är för jääääääävla feg!..

 

Jag vill bara säga att utan dej.. är mitt liv inget värt.. du är livsglöden inom mej och det skall jag någon dag bevisa för dej..

Du är den som betyder! Du har en sån betydelse...
Tobias.. Skälet till att jag älskar dej och väljer att vara tillsammans med dej..? , det är för att du får mej att känna som att jag syns. att jag kan lita på någon så himla mycket, till 100 procent.. Tobias .. Du och Jag!

Jag sitter och är glad.. liksom lycklig.. för att jag kan få ha dig så mycket jag vill.. För att du är min och bryr dig om mig.. Jag drar upp persienerna och ser dej här bredvid mig i ljuset.



forever you and me t! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: