svart.. svart black... svart black negro....

2009-11-22 @ 10:52:38

hejhej,

Nu har man parkerat rumpestumpen här framför datan. Den är nog fickparkerad här väldigt ofta?? *
men skriver sällan något här ;o?? för känns så jobbigt menmen. skall börja skirva korta inlägg istället för romaner varjeee gång.

idag ( & igår och i förrgår) var det det att jobba på apu:n. (praktiken jag varje vecka har)
Var i förrgår med Jocke winba i en pensionärs lägenhet inärheten av ica maxi i visby.
Han tapetserade och jag la på klister på väggarna, skärde bort blåsor i bredspacklingen (tror ja de va :p) och sopade upp allt damm från slipningen och massa annat från golvet. tyvärr försnillade jag min kära borste där märkte jag idag men hoppas på att jocke har den. btw fick vi fika. kaffe, bulle, kex och pepparkakor. mums (:, bortsätt från kaffet haha.
efteråt  skjusade jocke mig till säve, där det var kurs med jonas rindlaug.
Hem till Tobias efteråt, hämtade också moppen, som tydligen var fel på igen ;o... nån slang/kabel som var av så det inte kom till räckligt med bensin/syre till systemet eller om det var nånting som var surt??? ajja, så insatt va ja i det hela :p.. hem till tobias och tog det lugnt. hem runt 8.

Igår var det att jobba i fole med christel och sune som gällde. vad gjorde jag? jo jag klistrade väggar för vi skulle ha upp väv. sen grundade jag golvsocklar och dörrfoder. i lila haha (:. sen hann jag inte så mycket mera.
Sune drog vi 2, och ja o Ch jobbade vidare. och dess för att Kalleballe skulle hämta oss vid halv4.
Men det blev att han kom 10över 4. Han glömde oss!!!!? man ba yes! Tur att ja inte skulle på ibg då. haha, annars hade det varit knivigt.^^
åkte med morfar hem och hoppade i duschen på en gång. sen var det att se på w's träning lite och va med tobias innan han skulle dra till sin träning i slite... hem och zzZZzzzZZzZzZzzZzzzzzzzZZZZZz sen :p

Idag var det fole igen. Mamma skjusade in mig till firman. där ifrån var det att åka med christel (vi fick en egen bil:p) ut till fole. Det vi gjorde det var att spackla i biblan, måla på väven vi satt upp dagen innan. Jag sparade och hon rullade. sen så grundade jag lister och hon färdig målade dom jag grundat sen innan. Vi körde tävling och hon vann.. FANnnNN! :p jag hade faktiskt vunnit men snubblade sprecis på mållinjen för missade en liten snutt så var tvungen att måla i det ^^.  Och joo innan det så rullade jag pelare i matsalen lila hahaha.
så efter det åkte vi in mot visby igen. Christel körde mig till säve och jag gick därifrån till mama's jobb, gick på toa och tog alla mina grejer, sen gick jag till södervärn.
där var det träning i en timme mad laget. vi var bara 9stycken och ellen som målis. Liiiite tråkigt. Vrfr va vi så få liksom? vi skall ju va 21spelare inkl. målisar i laget??? hmm, ajja, alla var väl bakfulla efter sävefesten hahha.
Efter träningen ringde jag och bråkade med t. vi hade bestämt att han skulle se min träning, typ lite på slutet, sen skulle han åka med mig hem så skulle vi mysa lite med varann. men när den var slut så läste jag att han hade taigt med sig massa kläder till hockey för att han skulle se det. Och jag med tydligen? jag hade nog sett det om jag hade haft med mig mindre pinsama kläder för det. Men eftersom jag inte hade dt så övertalade jag hnm att inte göra det. så ja o morfar hämtade hnm vid maxi och sen skjusade han hem oss efter att ja handlat chips,daim och läsk på maxii.
så nu är vi hemma. vi har löst felet, och nu så är i ny duschade och ser på film/tv. mysigt värre :)).

Nej, nu skall jag ägna min lilla slutliga tid för ikväll åt hnm och inte den här. såå godnatt i för väg allihopa. ha de bra! :)  btw, kommer skriva på söndag igen. för imr skall jag vara upptagen som fasiken. haaha, bye :)

Annie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: