O M G !

2009-11-05 @ 19:10:26

hihi, nu sitter jag hemma i soffan.... dagen innan JAG FYLLER ÅR:D!
skriver från min alldeles alldeles EGNA DATA! BÄRBAR!!!!!!, den är en svart samsung data jag får av dom. faktiskt jäääävliigt hajjtek och big sizad ;o så här känns det som att sitta vid en biograf. naaajs :D!

men men, nu skall jag avsluta och skriva innan mor o syster kommer hem.... så dom inte ser att jag hlr på o skriveer (hihi)..
anyway, nu skall ja ta hand om aaaalllaaaa mina kläder som skall in i garderoben in som tar upp halva jordklotet :p haha! OCH jag skall se klart filmen Australia som nästan är tre timmar jävla lång :oooO.
men det ee helt klart värd de. XTREMT SEEE VÄÄRD! ett hett tips alltså:) byyyeeee:D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: