najjtinajjty ...

2009-11-23 @ 21:28:30

..allihopa !
nu är man färdig duschad och nöjd efter träningen.
Skall dra mig in emot sängen nu med data,film,macka och obojj :))! smaskensbaskens fan.
Träningen gick bra men hade som vanligt sina dåliga stunder :@ .. FAN! varför kan jag aldrig blii bra? varför är mitt självförtroende sämst?? Men roligt var det på träningen, för spelade med lauma, camilla w, sara och roger i 5an. haha, fett kul. Jag och lauma ägde tsm ^^ . sen så sto anete i mål, rätt bra faktiskt hihi. Nej men blev ganska glad efter träningen när camilla kom fram till mig och klappade mig på ryggen och sa " bra spelat! hejdå :)". Åå, det förgyllade min tillvaro här på jorden kan jag säga. så nu skall ja ta med mig det hela tiden och peppa mig själv. Sara sa också, "sluta tveka där när du får bollen/skottläge. Du har ju bra skott/du kan ju skjuta." så det skall jag också ta med mig.
Imorgon är det nya tag med skolan, innebandyn och livet. Två träningar imr och två på torsda igen. Ibg först sen direkt efter vanlig träning. Kommer bli jobbigt, men jag klara det!:)
I just have to be focused, up to 105% giiirl..!
haha ajja, problemet med tobii är löst. kort o slut! haha, nej men de rede ut si (a).
Nej, nu är mina rostade mackor kalla så nu skall ja ta allt pick o pack för att ta mig genom huset till min LILLA säng och snussa.
Nattinatti


♥ ÄnnieBannäni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: