upptagen?

2009-11-01 @ 12:26:39

jaawh, hej hej..
nu sitter jag här en snutt innan jag skall dra till stan med Tobbe. Åker med Håkan till visby, skall hem till linda:D me tobbe. va skall vi hitta på??? jaru', plugga-se film-bada.o?-se innebandy-äta-sova-skita hahaha ungefär^^. nej men de får man se va man hittar på.
känner att det var jättelängesen jag skrev här sist. känner att mitt liv bara består av skolan,målerit &tobbe. å jo, innebandyn oxå ofc.
spelade igår med juniorerna. jag och clara, o jag y clara gjorde varsi' två mål. så förlorade matchen med 6-4. :/ tvr, men de där laget ee ju så positivt så förstår varför dom inte alltid kan vinna? och deras ledare o ju nte riktigt den bästa hlr?? ajja, jag var inte hlr så positiv igår så..
i fredags var jag med tobbe hemma hos mej efter skolan , och sen åkte vi o såg "änglar & demoner" med jonsson o frid junior i klubbstugan på ip.
i lördags(igår) spelade jag match i södervärn som gick bajjs. sen var de hem till linda o va där med annas killes familj, lindas familj, ja mamma tobbe o emma.s. haha vilket gäng :p när vi kom dit väntade vi på att få bullar av lena, undertiden tiden satt vi o pratade, och några skratt till kom de oxå:p .
när hampus o hans föräldrar kom blev de fika. Bullar o drömtårta med lite sodastreeeeem vatten:) mumma.
där efter åkte vi o lämnade in filmen fierd up och köpte godis till mej o tobbe.
lämnade tobbe , såg lite på pappsen o dom när dom "spelade innebandy" , hem o duscha o grajs. then i flygade med min moped till dalhem o spelade lite oseriös innebandy med tobbe innan vi drog hem till han och såg "änglar och demoner " igen, men det blev inte mkt framgång i tittandet den gången hlr. håkan bjöd oss på winerbröd och päronläsk, nice^^.
åkte hem vi straxt innan 22 och väl hemma var orken slut så de blev bara att lägga sig på soffan med täck/kudde/godispåsen och den mindre goda less sugar peppsin :p.
nå väl så idag har de inte hänt mkt i verkstan. har fixat LITE med kläderna, bajs, och nu skall ja packa o göra mig i ordning innan jag drar upp till sandänden för att vänta på me skjus :p.
kanske uppdaterar lite sen , bye bye sålänge:) ha en trevlig fortsatt helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: