Hommeee..

2009-11-23 @ 16:40:27

...sweet home.

Hemma är jag nu från skolan. ska nu äta lite macka med lite te till . Mums :)

Har vart svenska engelska och matte i skolan. ( Som vanligt ) .. längtar verkligen tills efter jul. Då får vi iaf gympa på måndagar. wiiee :D med andreas wahman. Fuck va jobbigt det kommer va säkert.. Skall satsa på MVG och VG. Hoppas det går igenom :).
Nu medans jag tar min lilla eftermiddags fika innan träningen klockan 6 skall jag skriva lite på mitt arbete i engelskan. Lika bra att få det gjort? Det är inte ens mycket och vi har skrivit många ggr på det nu och jag har inte fokuserat på de så nu är det bara att trampa i skiten och göra det.
träning sen 6-7 i söderv. wiiiehuu :) . älskling kommer in också.. skall reda ut lite problem :/!
ajja, nej men jag skriver väl sen efter byee :)


http://fc04.deviantart.net/fs32/f/2008/191/a/3/withering__by_puss__in__boots.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: