Godnatt Och....

2009-11-17 @ 00:06:48

Godmorgon på er.
Nu skall jag i och försi gå lägga mig så jag får sova iaf 8 timmar.
Fiirakarns va skönt det skall bli.
I helgen har det varit innebandy/Tobias/sova. Såå himla intressant
alltså haha.
Idag var det dags för skola igen. Allt gick otroligt segt, men tur man har roliga klasskamrater(oftast)
så man fick sej ett gott garv mellan varaven så man orkade med allt.
Hade svenska,matte sen engelska. Egentligen behövde jag sitta kvar på resuch tiden efter engelskan och skriva på det vi har, typ Swedish Culture. Fick reda på att vi fick skriva om precis vad vi ville, men minst en sida. Så det var ju inte så rakarns svårt. Seg huvudet Annie tolkade det som att man skulle skriva om precis alla haha. Men skall skriva i helgen så jag är ifatt med det på måndag. Har ju bara eng en gång i veckan??.
Skolarbetet hamnar bara längre och längre bort i tankarna. Måste börja prioritera dem lite. Är ju trotts allt bara 2dagar i skolan med studier, sen är det ju bara mål som gäller.
Den delen har gått hyfsat hittills. Jag går faktiskt fortfarande och grubblar över varför jag valde det här. Kommer jag orka med det här ?, just nu känner jag bara att mitt enda val är att ta skiten som det är. Pallar inte va så klen och börja flytta runt bland klasser. Dessutom är våran klass bra och yrket kul så det löser ju sig så småning om.

Köpte ett par nya byxor/jeans på Carlings idag. (därför sket ja i resuch.) Dom kostade mer än va jag egentligen ville betala. Men villlllleeee verkligen ha dom här! och jag har verkligen letat efter ett par såna här med den här modellen iaf. Mkt dragkedjor på överallt. Märke= Miss60 . fett sköna o snygga. Han Peter (flintisen) sa när ja köpte dom "ja! nu är höstens nyhet räddad!" haha, fan va ja garvade då . trevligt med pratsamt butiksbiträde. Ellerhur? Visst tappar man lusten att köpa något när dom är svidiga eller otrevliga?. Jjaja, åter till det en annan dag. Nu skall jag iaf snart hoppa i sängen. Skall bara ta lite kort på byxorna som jag skall lägga upp här imr. Sen ta av mig allt o på med allt annat och knappa in i sömnen jag verkligen behöver nu efter alla matcher och missade sov tillfällen.

Varför skall det vara så svprt att avsluta?????
ajja, gooodnatt :)  // Annie Nyberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: