forevereverever

2009-11-22 @ 22:35:11

Hääi:)

Nu så. nu skall jag skriva en snutt lite snabbt.
har räknat en massa matte idag, elr typ 20tal eller något. skall räkna ngra till imr i skolan.
skrev aldrig igår för då firade jag och tobias 60månader tsm. Ett halvår:)!!!!!! han kom hem till mig och vi mysade en massa, hyrde filmer, handlade pizzakit som vi skulle ha hemma hos jakob frid och sånt.
Åkte hem till hnm runt 5, och innan var jag hemma hos mormor o morfar för att hämta mopelipeden :D!
Tvr så är det inget batteri på den, så måste kicka den varje gång jag skall använda den efter jag stängt av den:s surt! men snart så har jag lärt mig det också :) bra de väl.
så hem till jakob och sen kom tobbe vi efter halv6. Han mådde dåligt så la sig och sov på soffan direkt.
Jag och frid gjorde pizzorna. en med annanas salami och ost o allt de vanliga. Och den andra var med korv annanas skinka o allt de vanliga på. jag åt typ hela salami pizzan själv, Nästan baara. haha, men den räckte för att få mig äckligt mätt.
Vi såg twilight och bakade kladdkaka med mint choklad (som bara jag och tobbe tkte om) och juleskumtomtisar hiih. Sen kom jonsson, i lagom tid till kladdkakan med gamaldags vaniljglass som jag aldrig tog:(..
Knarkade julmust o alla godigheter gjorde vi, såg film, bråkade på kul, pratade, satt framför datan och sov. Joo, vi såg filmen boat of rock också. Feett bra :)  den rekomenderar jag :). såg inte hela men dom delarna jag såg var bra.
Körde hem starxt innan halv11 efter tobias åkt. Frid hjälpte mig att kicka igång den, och det va bra .
hem och sova.

Spelade match idag och innan pluggade jag, åt och såg tv lite (tror jag :p).
Matchen spelades i säve emot hansa B. Vi vann efter en jobbigt trång spelyta med 5-1 och jag på började två mål :). jag liksom assisterade assisten ^^. Spelade sista perioden för fanny inkl. ett byte i 2perioden.
issa stukade foten, annars var det nog inga större skador. Jennifer fick utv 2minuter fast hon inte skule ha haft det:s.. ajja, alf ee ju som han ee.
Det bar åt hem med pappas, dumpade ellen sen hemhem. Duschade och åkte förbannad och irriterade som fan med moppen till dalhem gympa. Spelade bandy med thoralf migguuu och tobias(:
Tobbe mådde skit, jag va så hungriig så min middag blev chips äpple och vatten. woho vilken kost.
hade fett roligt och det här var en bra dag rent utsagt.
nu hemma så har ja ränkat matte, skickat sms (ofc) och suttit lite här vi datan och lyssnat på en massa musik från spotify:)!
Ajja, nej nu skall ja sussa.  så hejdåå och ha en bra skoldag imr allihopa !:)

Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: