-

2009-11-12 @ 23:49:44

bloggen funkar igen! :D

Har suttit och pillat på den här länge nu. Men någolunda blev den iaf. Tillräckligt bra för stunden haha.
Nej, har inte tid att sitta här och skriva eller att se sex and the city filmen, menmrn. Anledning varför är för att jag nu skall hoppa in i duschen snabbt som faan och fresha mig. Sen hoppa i sängen och försöka sova så jag har ork imorgon. Då är det nämligen dags för begravning. Det är begravning för Ulla Pettersson. Min Gammel Mormor. Henne kommer jag sakna innerst inne resten av livet.
Anyway, så skall jag duscha o allt nu. För imrbitti i 90minuter skall jag lista ut vad jag skall ha på mig förutom Svarta klackskor och nylonstrumpbyxor + underkläder. wii. :s , och så skall jag sminka mig och allt det. Ser inte ifram emot det hela.
Ja, men nu skall jag faktiskt sluta innan jag på börjar något mera här på min 7/8-ars data HAHAHHAHAHHA!!


Godnatt // Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: