such a great day whit you..

2009-07-10 @ 21:58:14

Hejjsan , :)
Sitter nu här och skriver.. haha, men det fattar man ju..
skall snart ut o gå med lovisa :)  längtar.. men pratar lite med älsk
nu och skall skriva klart de här så han får läsa ^^  inte för
att det kmr bli speciellt interesting skall du veta tobias.

Men back till de ja skulle skriva om ..
Idag. det var en sån där dag men verkligen gillar. haha, misstolka inte. eehm, jah, det var iaf en riktigt bra fortsättning på veckan:) vaknade rätt tidigt och små tjafsade lite me tobbe innan man kom fram till ett slut. han kom hit med sin cykel. (som han ee ytterst stolt över) han kom hit, innan 12 -tror ja- och drog vi 3 tiden. *kmr inte nämna snusk', haha, kul att ja ens nämner det? ajja, vi låg i soffan, åå de va såå mys :) pratade, såg på det så interesting cykling (haha) på tvn , tour de france. fast de va rätt underhållande att se på.  vi låg o myste under täcket. omg. det va så jävla myspys. just såna dagar vill man alltid ha :) .. man glömmer alltting runt omkring när man ee med dej tobias. det ee verkligen sant. man skiter i allt annat. jag vet att det tog aass lång tid för mej att skriva de här men kunde inte komma på vad jag skulle skriva och pratade med annat folk. men jag älskar dej. och idag var det en helt jävla underbar. och hps det händer flera flera flera ggr om.
Allt ja kan säga ee att det va en av dom bästa dagarna hittills med dej :)  och vi måste göra massa liknande igen älsk! snällare roligare gulligare o bara bästaste människa än dej tobbe finns inte. så dej ee ja dock glad för att ja hittade en gång i tiden..   jag tkte ett tag att du va ett misstag att hålla på med.. men nu känner jag att du var det bästa "misstag" jag någonsin gjort :D  det där va kanske nt snällt sagt.. men du ee de bästa som finns älskling.
love you always dude.  och drömmarna vi pratade om , de måste blii så :) !
nu skall du få läsa så skall ja göra ett avslut. :)  puss love u! hps det här dög :)

ANNIE <3 TOBIAS # KÄRLEK FÖR EVIGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: