NU BLIIIR...

2009-07-29 @ 09:48:00

....det inte mer inlägg den här veckan må jag tro.. skall ge mig iväg med familjen nu (eller straxt) till Göteborg.. har jag otur så skall vi sitta med farmor Doris, östen, Farbror Jan och Vi i några timmar. hope not. (sorry)..ser fram emot att få åka båt, vila, åka bil, smsa o ta det lugnt :). you see i'm aa big fan of att åka bil länga stäckor, att åka båt och sånt:). vet att det låter kanske knäppt, men i love!!!! :D     ajja, what ever lixom (annie ingen bryr sig) .. intresse klubben antecknar att jag nu om en 15minuter typ skall åka bil in mot staden visby, ställa mig i bil kö och sedan upp med bilen på båten och snorkla runt på golvet hihi^^  .. ajja. nej nu har ja inte tid :) måste ladda ner massa sum41 låtar och sånt för att överleva utan allt här hemma. see ya :D <33 // AAaaa..

TOBIAS !! jag kommer sakna dej sååååååååå mycket. även fast det bara är 4dygn ^^ .. Love you babe. Ring mig mycket och stör mig xtremt :D <33333333<33<3<3<33<3<33
( i'll be home sunday kväll eller later ) - skicka mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: