Nu är äntligen AAALLLLL......

2009-07-26 @ 12:46:22

....stress över. gu o hu va jag är glader för det. ja gick upp ringde helena, hämtade pengarna..vidare in till '' the town '' för att köpa en klänning jag trodde jag skulle få av mamma men de fick ja tydligen inte, och sen blev det en sak till henne och en farfars tröja. maaah vad den va skön. basic men föll för den. (tobias jag lovar jag älskar dej mer än den (: ) . chekade runt lite bland affärer och sen vart det hem. hämtade kameran för att fotografera en massa på loppisen som jag skulle till. var där en timme och satt o pratade med clara jossan mathila och tessan. emmie kom med dooggie och vi satt o pyste med den. anledningen till att åka dit var ju egentligen för att träffa tobias ^^   men visst såg jag han, men jag pratade inte med honom. någon som är förvånad?? (a). mah men lite eyecontact var det i alla fall .
Efter att ha varit på loppisen och stirrat på honom ett tag, så drog jag hem till mormor för att hjälpa henne med att klippa gräset och så.
Lite senare så åkte jag upp för att se "killarna" spela tennis.. men det blev bara jag och tobias. Simon hade ingen lust och miguel eller jonathan orkade inte med tennis. Mr T blev arg och besviken och tänkte åka hem(cykla dåra ^^).. Vi stannade en lite stund. kramades och pratade lite. gud, jag hade verkligen saknat att få krama honom efter det där som hände, så blev lite tårögd när jag kramade honom... för jag var fortfarande lite ledsen efter det som hände, och det kändes som han typ fortfarande hade lite emot mig efter det som hände.. ledsen för att veta att det var såååååå nära att du lämnade mig.. och då blev jag så ledsen. så jag hade bara lust att gråta floder och skrika så högt jag bara kunde. men det gjorde jag inte för det hade vart lite pinsamt. men du frågade om jag var ledsen och jag sa nej.. jag är trött bara. du skall bara veta hur svårt det var på insidan. att inte släppa fram alla känslor tankar och allt som kändes att det skulle behöva komma ut ur kroppen och ut i toma inget. men det blev aldrig så. blev en trött annie, fast det var jag ändå, och en besviken tobias efter att fått dissen av dom i sista minuten. Men Simon... det var faktiskt riktigt lågt av dig att dissa han så där när du själv sagt ja! :s... men ajja..
vi sa hejdå vi kyrkan o körde sedan grusvägen hem till mormor. på vägen dit krockade jag med en hare som hade bråttom och vart lite rädd, men han överlevde för tur var hade jag precis bromsat in lite. så -hanhonden- skuttade iväg överlevande ut i åkern precis bredvid och jag förtsatte framåt. väl hemma hos henne så blev det att lämna ifrån sig all packning jag hade på mig. packa in alla tjejer (hundar) lizzie,busan,donna och bessie in i bilen sen ner till roma för att köpa glass vid pressan..   träffade håkan rasmusen där och han blev xtremt kär i lizzie. vilket jag inte klandrar honom för. för hon är ju otroligt souit. men hon är ju bara 9veckor så :).. menmen, satte utanför pressan i solen och pratade med håkan och lasse eller vad han heter och hans små barn. väldigt intressant samtal asså ^^.. synd för er som missa (a)
men glassen tog slut och en liten hundvisning blev det för håkan o dom andra innan vi drog vidare till vandringsleden i dalhem för att gå en sväng med hundarna. vi gick rundan på kanske dryga halvtimmen ungefär och vi fick se att lizzie är en bra simmare ^^ och att hon springer och springer utan gräs hehe (a). Så vid straxt efter 22 var vi hos mormor igen. då sprang jag till moppen och slängde på mig allting som var mitt och körde till suckengläntan i barlingo bredvid lovisa för att hämta wanna som var med mamma och pappa på suckenfest. resan med wanna hem på moppen gick bra. vi undvek att döda grodor hehe.. vi stötte på ugglor med reflex ögon,katter och en massa gupp och rötter som vi näst intill flög över i 44 knyck i kylan haha (: sen var det bara in och byta kläder sen krasha i soffan o se 102 dalmatiner (som tobias såg oxå hihi (:  ) hulken och Ghost. snarkade på i soffan tills mindre nyktra mamma o pappa kom hem hel skinnade efter turen genom skogen hem och väckte oss. gick till sängen o sov vidare . så ja, det händee igår hehe (a). det vart inte farligt mycket stress.. men den fanns dock där "/..
Känner att det blev lite mycket sagt just nu. men det skulle kunna blii väldigtväldigt långt.. men det skall det icke idag . inte längre än vare är :)  så ni får hare(haha) bra. //  Aaa.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: