namnlöst ..

2009-07-13 @ 14:23:27

ja hatar verkligen alla känslor som man kan ha. men allra helst känslan av att vara ledsen..
vet inte vrfr.. men ee bara så ledsen nu? men vrfr just idag.. vrfr skulle just allting komma ifatt en nu.. :(
jag fick lära mej ett sätt att kunna få ur sej allt det som gör en sur o ledsen o allt .. så skall se om det kan få dej att se va som ee fel.

jag är arg....
jag är arg för att jag tkr jag är värdelös.
jag är arg för att jag ständigt nervärderar mej.
jag är arg för att  jag inte kan prata med dej.. för det ee alltid saken ja längtar efter att få göra. jag har alltid mkt o viktigt att säga till dej. men när det väl kommer till sak så ee ja bara tyst.
jag är arg för att jag tror att du skall lämna mej, för någon mkt bättre o finare människa.
jag är arg för att jag inte kan prata med min syster.
jag är arg för att jag stänger inne alla känslor jag har innom mej.
jag är arg för att jag alltid gör min mamma så besviken. att jag aldrig säger att jag uppskattar henne.
jag är arg för att jag alltid försöker få mej själv att se det värsta om allting.
jag är arg för att jag aldrig ringer elr säger nånting till dej när jag verkligen behöver dej vid min sida. när allting är svårt i mitt liv.
och jag är så himla arg för att jag inte kan säga jag älskar dej :(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: