JAG HAR NOG FASTNAT.....

2009-07-26 @ 11:32:30

...i en karusell.. Eller kanske en mixer??.. you name it. Något som snurrar o snurrar och rycker till utan att man är beredd.
Dagens slut i sig blev ju ganska bra. Eller skit bra jämfört med vad jag trodde det skulle bli ett tag.
För under dagens gång, duschade jag, satte på sängen o tittade i dörren, pratade med simon och sa en dum kommentar till mamma :$. Det var då jag ångrade mig och allt jag sade till henne och allt jag skrivit till simon o lisa. skämdes näst in till... men bestämde mig för att ut o gå en bra bit och förhoppningsvis försöka få tobias att vara med mig när jag ändå är där. Jag gick,gick,gick och gick. Solen gassade på mig som gick i mitt vita linne, lila kortbyxor, adidas väska och krigarskor / herkulesskor. Jag funderade big time och gick till och med och pratade med mig själv om allt. Typ spelade upp små scener i huvudet.. För förstå vad jag var nervös inför att träffa honom. Jag var typ sååååååååååå himla nervös för att jag skulle säga fel och en massa, eller att han skulle vara sur på mig. Tog en sola/drick-paus och lade mig på dalhems ip(b-plan)..
Miguel körde in på grusplanen och körde sen hem. När jag väl gått genom hela ip och ut på asfaltterade vägen så kör Miguel förbi igen. Sen när jag närmade mig skolan och typ väl bestämt med Tobias att vi skulle träffas en snabbis, eller inte jätte länge som han sa, så kommer Miguel på röda scotern' tillbaka och frågade om jag skulle vara med Tobbe och en massa.. (det han alltid frågar).. Jag sa nej och sa att jag inte visste vad jag skulle göra. Att jag bara gick.. Då föreslog han att vi skulle sätta oss på lekplatsen och prata. Jag kunde ju inte säga nej för att ja skulle va med T? Så sa inget jo eller nej. Så när jag kom fram till infarten till min faster annelie (där han hade ställt sig för att vänta på mig) så gick jag in på vägen och sa att jag skulle in till min faster så han åkte. Hoppade över staketet. inte bokstavligen. Sen in för att vänta på min sötnöt(:.
Gick runt uppe på en bänk när han kom på sin sexiga "tour de france" herr cykel (^^ så han säger typ) och kom direkt upp till mig och kramade mig. ååå det va såå mysigt. Han var jääääättejätte snäll. Den pojkvännen jag alltid vill ha (: .. Vi satte oss på en bänk och pratade. Höll hand. Gick runt lite på skolgården. Tog lite kort, fast inte mycket, fan vad jag ångrar det "/.. Sen gick vi en sväng igen och allting var så fett jävla bra då. Sen hände det där som verkligen inte fick hända. Nånting som aldrig får hända...hände då. :'( .. FAAAAAN. (fast tänker inte skriva vad.. men det var hemskt.. något så otroligt pinsamt och horribelt).. Han blev typ helt till sig. Han sa en del saker. Jag skrattade??? vafan gjorde jag det för. Varför skall jag skratta när jag skäms och inte vet vart jag skall ta vägen :(???- sen sa han inte hejdå eller något. Han sa att jag var äcklig och ja höll med. och sen sa han ( :'''( )- Hoppas du blir iväg läänge.... usch. Så fort jag inte såg han längre började jag lipa. Tårarna bara rann och rann.. fan va hemsk jag kände mig. Jag grät nästan hela vägen hem.. för då skrev han att han ville göra slut. att han verkligen ville de. sen när ja sa massa till han så blev det i alla fall , jo jag älskar dig och det blev i alla fall inte slut efter allt tjafs.. Det här var nog det riktigt stora bråk vi någonsin haft. F A N va inte kul de va. fast bråk är inte menade att vara roliga(jämt). så slut var det inte mellan oss. och det är inte det. men han var mer rädd. och det kan jag förstå. fast på sättet han visade det blev jag total rädd. men nu har det hänt. jag har listat ut vad som hände. och nu är det som det är. USCH VA INTE BRA DET VAR. så kom jag hem, direkt till maten. mormor och hundvalpen Lizzie kom. söt men ond. så åt vi kött,färsk potatis och en massa andra saker till + läsk. ^^.. intressant annie, gud va du är intressant nu..
Allting mellan T och mig blev allt bättre och bättre. Och vi älskar varann (töntigt sagt där) och man skall inte ge upp varann på grund av en sak som gick fel. Även om den kunde vart hemskare så var det inte det. Och Tobias... brusa inte upp så fort. Vi får fixa det bättre nästa gång någonting händer.

Men jag älskar Dig Tobias Hans Oskar Edlund. Det måste du dock förståt nu. Men jag lovar att jag skall bli snällare och mer öppnare. För mer prat måste jag ge ifrån mig. Och mer kärlek ( :$ ) .. Mjaja.

Nu är det som det är. och nu är klockan mycket så nu måste jag slänga mig i sängs inför hela dagens gång (morgon dagens), klippa gräs, hämta pengar, köpa en tröja, loppis , springa och Mr.MINÄLSKADEUNDERBARING (a).

Godnatta , sleep weeell (:   // Aaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: