gratulationer,glädje och smärta

2009-07-20 @ 00:47:51

hejsan svejsan :)
igår va det papa's födelsedag. och almas . så firade först alma, sen hem o firade papa. sen senare mot halv8, drog jag upp till ip för att se på älsklingen.  för saknade hnm lite :$.. och ville va nånstans långt hemifrån, för orkade inte med alll släckt :s.

så där satt ja halv8 - halv11 i dalhem och roade mej me att sitta o se på tennis. hallelujah säger ja bara. och grymt mkt mygg och myggbett har ja till förbannelse nu. ajja.
där var jag tobbe miggo jonte tom danne o sandra.  danne var agresiv, tom lekte björn borg, jonte o tobbe va halv bra/dåliga va man nu ska säga, miguel va en plåga och sandra gillar ja inte.. för mkt fjortis.. och hon drog till sej så mkt av tobbes blickar så hne vill ja inte va me ..
dom spelade, jag kom dit, det verkade gå åt helvete för alla förutom tom. det tog ett tag innan ja o tobbe började prata.. haha fan va ointressanta saker ja skriver egentligen :p..skit samma. dom spelade o spelade. sen drog danne. sen tom. och då spelade tobbe o jonte för kul. då kom miggo tillbaka o han hade sandra me sj:s..dom spelade dubbel ett tag. dom fyra. medans jag satt o frös röven av mej. mitt sällskap där vi bänken var ungefär myggorna. woho vikket prat glatt companiii.. det jag ville göra.. det jag satt o irriterade mej på.. det var sandra, ja ville bara sudda bort hne från bilden jag såg. jag ville ta bort hnes fejkade skratt o putande bröst o puffningar i håret varannan sekund. åååå. jag var så irriterad.. men nog mest rädd för att tobbe skulle kolla in hne så mkt. "/.. det var det jag satt o oroade mej för.. för nog alla ser bättre ut än va ja gör. alla ee roligare och mer socialare än mej. jag ee bara en fet kärring med månads besvär dygnet runt.. :(.. nej nu skall ja sluta tycka synd om mej sjj..
när vi skulle där ifrån, så körde alla moppar förutom ja o tobbe. elr min moppe var "gömd". fast ja o tobbe drog innan alla andra. men iaf, så ja tänkte följa min älskling till kyrkan . och där sa ja hejddååå puss puss o lite kram på ett hörn och andnöd. jag sprang från ip till kyrkan. sen när ja pussat o kramat på personen ja älskar, skulle jag springa enda bort till familjen brendwald elr vafan dom heter :p för där sto' moppen. när vi precis lämnat varann, kmr jonte på moppe. sen när ja börjat springa ser ja att miggo o sandra kmr på moppe ner ifrån ip, och om ja känner filuren rätt kör han ju mot kyrkan för att han skall se va vi gör o allt. så när man sett att ja va ja, så vänder han moppen o följer mej hela vägen :s.. woho..
   väl framme vid mooppen slänger ja på mej en massa kläder o kör iväg. miggo körde hem(tur var) och ja körde hem till sängen. elr hamnade i soffan.
ja låg o smsade me tobias. hemskt var de :( värsta bråket hittills :(.. trodde verkligen han gjorde slut med mej. men som tur var gjorde han inte de. jag tror att i stridens hetta lurade vi bort oss själv lite, så båda trodde att den andra nästan gjorde eller ville göra slut :(  .. hemskt va de. men de ordnade sig.. tur var:).. så när de var ett leende på läpparna , så somnade han, o straxt efter där storknade jag i sängen... jag säger bara att ja ee hemskt glad tobias att allt löste sig. för hade det inte....? då vette fan va som hade hänt asså. för dej ee den mänska ja inte klarar mej utan. min stora kärlek, som du sa :), min stora kärlek klarar ja mej inte utan :)..

 

' well well, nog sagt nu!, nu e de ner i soffan o kolla tv innan de ee dags att ge sej ut i värmen o ta sej till dalhem city o kolla tennis.. igen :b haha :)  

lovelove .. // Aaa.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: