förlåt :(( <'3

2009-07-15 @ 11:44:10

går dagen var verkligen inte min dag. tisdag asså. men det var värre med måndan. "/  fattar inte vad de ee me mej. jag ee typ sur o en massa? elr ja blir typ svidig fort :o utan anledning oxå :o lixom.....nej så skall de inte va! ja vet att du säger att de ee lugnt o allt sånt. men ja tror inte du tkr de "/ du borde inte tka de. för ja gillar verkligen inte när du ee typ lite arg på mej elr nått. så ja kan inte tänka mej att du tkr det ee okej att ja ee så mot dej.
jag vet inte vrfr jag blir elr gör så. jag tror det ee att jag egentligen ee ledsen elr saknar dej. då ja vill att du skall vara me mej, hålla om mej. när ja ee rädd för nånting, så brukar ja oftast vara arg o så. och ja tror jag har vart rädd för att du ee arg elr trött på mej :((  vet inte vrfr. för du har inte gjort annat än att visa att du älskar mej. funnits där och bara vart så jäävla bäst. och det måste du veta att jag verkligen verkligen uppskattar..
jag vill att du skall säga om nått ee fel. om ja beter mej på ett sätt som du inte gillar. vad du tkr jag skall göra o inte göra helt enkelt. för vill inte förlora dej tobias.. du ee verkligen så jävla bäst för mej. o de spelar ingen roll vad andra säga,tycker o tänker. det handlar ju bara om dej o mej.. elrhur?
allting ee verkligen så jävla bra nu mellan oss :) om man tar bort de svidiga dagarna ja haft o så. men annars! :D fan asså. blir så jävla lycklig av att vara me dej. du gör mej så glad. när du ler blir ja glad. när du skrattar så skrattar ja. när du ee ledsen elr arg, så blir ja på dåligt humör ja me.
men hur det än ee. så ee ja glad för att ja har dej. att vi ee tsm. ja vet inte om du skäms över mej elr så. elr om du inte riktigt vill att alla skall veta om att vi ee tsm. men de ee skit samma. bara ja får ha dej, för mej själv, så ee hela min värld bra älskling :) <3  för du ee det där lilla xtra ja nu ee glad för att ja har.  såå du o ja tobias :)

jag älskar dej, du älskar mej. vi älskar varann ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: