sov gnutt allihopa..

2009-12-03 @ 22:09:08

.. hälsar jag den så trötte annie nyberg från barlingbo skogen (a)
Har tränat med ibg,jobbat och tränat med laget/a-laget. nu har jag
ingen ork kvar att sitta och uppdatera en massa som hänt..?!
så de blir sängen för mig nu med en macka i farten ner i magen innan så
jag kan snarka gnutt i natta.
Får se om ja hinner imr, för ska först jobba.. sen träna nästan direkt o hem till mig
med tobias och va 3 timmar innan ja blir hämtad av linda så vi kan åka hem till
henne och snarka innan vi skall med båten klockan 7.05 på lördag. så ni får ha det så himla
bra tills imr. skriver en truddelutt då. Byeee:))!


(den så härliga bilden från bloggerskan santapola.blogg.se.. längtar efter snööön!)



♥ AnnieNyberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: